Pages

Wednesday, March 13, 2013

La Roche-Posay: Effaclar Gel, Duo si solutie micelara [intro]

In zilele ce urmeaza o sa povestesc despre experienta mea cu produsele folosite din gama Effaclar de La Roche-Posay. Produsele sunt cumparate de mine si scriu despre in scop orientativ. 

Meet my skin.
Tenul meu is a bitch. Ca sa stabilesc din prima premiza :) Folosesc doar dermatocosmetice in contactul direct cu pielea. Imi apar periodic cosuri si mereu am cel putin 1 activ. Daca nu ma demachiez intr-o seara (si folosesc doar FDT Vichy non-comedogen) face ca toti dracii. Zona T e grasa, dar cosurile imi apar pe obraji care ar fi altfel piele normala; zona nas/conturul buzelor se usuca foarte usor. Am pete ramase amintire. Pam pam.

Folosesc cel putin o parte din produsele urmatoare de aproximativ un an si vroiam sa impartasesc experienta. Le-am inclus in ordinea in care le-am incercat. Le voi descrie in articole separate pentru a evita kilometrajele verticale virtuale. Ahem.

Produsele la care ma voi referi sunt:

1. Effaclar Duo - este primul produs incercat. Cautand pe bloguri remedii pentru problemele tenulului, am auzit de ea la Camelia, Anda ,si apoi ceea ce am citit din link in link m-a incurajat.

2. Effaclar Gel - am gasit oferta cu pachet Duo+Gel la 10 lei; vad ca pachetul tot revine cu diverse oferte de pret. Inainte sa folosesc acest gel, aveam tot felul de variante pentru curatat ten. De obicei, demachiant si apoi gel de curatare sau chiar gel de dus. Imi place gelul Effaclar pt ca lasa intr-adevar senzatia de curat si fresh. L-am tot recumparat si ma impac ok cu el.

3. Effaclar Apa micelara - cel mai nou incercat dupa sugestia unei asistente de farmacie. Este alternativa la Gel+Duo. O consider scumpa (de ce nu si pe celelalte? Mister.) si se consuma repede - la mine lotiunile micelare au toate aceeasi buba. Asa ca, daca sunt machiata folosesc demachiant si apoi 1-2 dischete cu solutia micelara pt curatare finala in profunzime.

4. Apa termala - cred ca de fapt asta a fost primul produs LR-P folosit, doar ca nu e tocmai relevant si e cel mai basic ca importanta.



Extra: voi vedea daca scriu sau nu despre el :
5. Toleriane fond de ten

Thanks for reading :)



No comments:

Post a Comment