Pages

Monday, April 16, 2012

Nailpolish remover of choice - Blanchette B Regenerating Nail Polish Remover

Pana acum mai putin de un an am folosit produse pe baza de acetona pentru curatarea lacului de pe unghii. Si asta inca era bine, daca ma gandesc ca pe la varste mai fragede foloseam acetona pura. Ce-i drept, pe atunci imi foloseam rar oja asa ca nu conta asa mult. Tin minte in schimb ca stia toata familia cand umblam eu cu oja pentru ca mirosul acetonei patrundea peste tot :)

Anul trecut au inceput sa ma intereseze ojele - sincer, nu mai stiu ce a declansat nebunia si inca nu pot sa mi-o justific. Atunci am trecut la un produs fara acetona, si simt diferenta. Este mult mai delicat cu unghiile; daca as folosi acetona la fiecare manichiura, cuticulele mele ar fi niste tepi.

Folosesc ce se vede mai jos si-n titlu; este marca proprie Kaufland - Blanchette B Regenerating Nail Polish Remover , cu panteol si glicerina. De curand am incercat si alt produs similar de la alta firma (nu imi amintesc cum se numea) - horror, zici ca eram manjita cu petrol; oddly specific, nu?

O sa raman la Blanchette B, imi place tare mult si o recomand. Dupa folosire lasa unghiile placut curate si cu o senzatie de hidratare, si un usor parfum pe care il asociez cu pudrele mamei de pe vremuri. Isi face bine treaba, si anume sterge oja :)


See you soon,


No comments:

Post a Comment