Pages

Tuesday, April 17, 2012

Martini Spa - buretei de celuloza pentru demachiere

Prima oara cand am cumparat bureteii astia inca nu auzisem/citisem nimic despre ei. Am vrut ceva ce sa pot folosi inclusiv cu apa fara sa se dezintegreze.

Sunt din fibre naturale, asa ca nu zgarie fata. In schimb ajuta la "prins" tot ce trebuie curatat si ofera o senzatie placuta de masaj la demachiere.

Sunt refolosibili. Nu cred ca as putea pune o limita pentru numarul de folosiri; atat timp cat e curat si in forma buna, why not use it. Intotdeauna spal buretelul inainte si dupa folosire, ca sa nu ramana imbibat de impuritati pe care sa mi le pun din nou pe fata.

Ca sa se usuce, il pun intr-un servetel si il las pe calorifer - ceea ce probabil nu e cea mai stralucita idee dar acolo sunt cele mai putine sanse sa il dau pe jos. La uscare se micsoreaza si se "scorojeste" :) But no worries pentru ca la contact cu apa se umfla la loc.

ADN:

  • Pachetul contine 4 buretei rotunzi cu diametrul initial de 7,5 cm. Diametrul scade la putin peste 6 cm dupa folosire+uscare
  • exfoliaza usor fata si lasa o senzatie de curatenie
  • din celuloza, refolosibili
  • pret - nu imi amintesc, inca am un pachet nedesfacut de cel putin o luna. I-am luat din Carrefour.
  • pachetul  arata astfel (click for le zoom). 




No comments:

Post a Comment