Pages

Tuesday, February 14, 2012

Mavala Aquamarine (Chanel Jade dupe) NOTD

Mavala Aquamarine. Whose middle name is Chanel Jade. Culoarea s-ar integra mai degraba in nuanta Pale green, pentru ca ea contine prea putin albastru ca sa fie pe bune Aquamarine.

ADN:
  • ca si Jade, are micro-glitter verde deschis. E doar pentru amuzamentul celei care o poarta, este aproape insesizabil. Try to see it in poza a doua :)
  • pentru acoperire flawless trebuie 3 straturi; poate ar merge 2 dar imi sta pe creier faptul ca nu e solida culoarea
  • tine bine pe unghii, musai cu topcoat. In poza am folosit pe post de top coat Astor Quick'n Go! 45 sec nuanta 1 (in dreapta aici)
  • sticla are 5 ml
  • se gaseste pe BeautyBay la €3.70

Mavala e o marca elvetiana de produse de ingrijire pentru unghii si se gaseste in Sensiblu. Am vazut la ei lacuri de unghii, dar culoarea asta nu. pe Beautybay am gasit muuulte nuante Mavala, inclusiv pe asta.

Sticluta din poza are valoare sentimentala :) Am luat-o din aeroport din Amsterdam in timpul unei escale, la dus, catre concediul din 2011. Ma intorceam intr-un oras drag mie. Am purtat culoarea pe unghii tot timpul si vreo 2 luni la intoarcere. Good times.

Culoarea din poze e usor manarita in Photoshop ca sa semene cu nuanta reala.

In 2 straturi ar arata asa - not bad but... I know

























See you next time :)


No comments:

Post a Comment